Greitas ir nemokamas grąžinimas per Omniva

Grąžinkite greitai ir patogiai per Omniva paštomatus visoje Lietuvoje.

Užpildykite formą: Omniva grąžinimai

Greitai ir patogiai!

Pristatymo mokesčiai

Pristatymo mokesčiai yra papildomi prie pateiktos kainos ir priklauso nuo pristatymo būdo, šalies ir prekių kiekio ar svorio.

Pristatymo kaštai Jums bus pateikti prieš patvirtinant užsakymą.

Lietuvoje taikomas nemokamas pristatymas:

  • Siuntoms į paštomatus, kai užsakymo suma viršija 36€;
  • Siuntoms į namus, kai užsakymo suma viršija 50 €.

Siuntas pristatome į visas EU valstybes, taip pat Norvegiją, Šveicariją, Ukrainą, Moldovą ir kt. Visos kainos pateiktos pristatymo kainų lentelėje.

Pristatymo kainų lentelė

ValstybėPristatymo min. kaina, €Pristatymo maks. kaina, €Nemokamo pristatymo suma, €Nemokamas grąžinimas
Airija8.3013.53
Austrija8.7613.20
Belgija6.1110.58
Bulgarija8.1618.00
Čekija4.8412.10100+
Danija10.9313.75
Estija3.608.8836+
Graikija7.0718.60
Islandija6.50Priklauso nuo svorio
Ispanija8.7118.15
Italija9.2715.25
Jungtinė Karalystė5.2512.00
Kroatija7.5018.75
Latvija3.637.5036+
Lenkija 4.037.32100+
Lietuva2.003.8736+
Liuksemburgas5.6712.87
Norvegija6.25Priklauso nuo svorio
Nyderlandai6.2912.10
Portugalija8.8618.45
Prancūzija7.8013.20
Rumunija6.0716.07100
Slovakija4.8011.04100+
Slovėnija7.3213.42100
Suomija9.9214.88
Švedija6.5617.50
Šveicarija7.7532.00
Vengrija5.5911.67100+
Vokietija5.7111.90100+

Pristatymo laikas

Pristatymo laikas priklauso nuo pasirinkto būdo ir pateikiamas užsakymo metu. Įprastinis pristatymo laikas Lietuvoje:

  • DPD paštomatu: 1-2 darbo dienos po užsakymo dienos.
  • DPD kurjeriu: 1-2 darbo dienos po užsakymo dienos.
  • Itela kurjeriu: 2-3 darbo dienos po užsakymo dienos.

Siuntimo terminas gali skirtis 1 darbo diena dėl neprilausančių nuo CleanFilter priežasčių:

  • Neteisingai nurodytų kontaktinių duomenų.
  • Paštomatų tinklo perkrovų.
  • Kritinių eismo sąlygų.
Paruošus siuntą siuntimui yra sugeneruojamas lipdukas ir sekimo informacija nusiunčiama elektroniniu paštu. Sekimo informacija yra aktyvuojama, kai siunta nukeliauja į siuntų terminalą.
Siuntimo laikai į kitas šalis pateikti lentelėje žemiau.

Siuntų pristatymo laikas į kitas valstybes

ValstybėKurjerių tarnyba, d.d.Pašto siunta, d.d.
Airija5-77-10
Austrija4-6-
Belgija4-67-10
Bulgarija5-7-
Čekija4-6-
Danija4-6-
Estija2-3-
Graikija5-7-
Islandija6-1010-15
Ispanija5-7-
Italija4-6-
Jungtinė Karalystė5-77-14
Kroatija5-7-
Latvija2-3-
Lenkija3-5-
ValstybėKurjerių tarnyba, d.d.Pašto siunta, d.d.
Lietuva1-2-
Liuksemburgas4-67-10
Norvegija5-77-14
Nyderlandai4-67-10
Portugalija5-7-
Prancūzija5-7-
Rumunija5-7-
Slovakija4-6-
Slovėnija4-6-
Suomija4-6-
Švedija4-67-10
Šveicarija5-77-10
Vengrija4-6-
Vokietija4-6-

Pašto siuntų siuntimo terminas gali skirtis 1-1.5 savaitės Kalėdinio laikotarpio metu (gruodžio mėn.).

Siuntos neatsiėmimas

Siuntos neatisiėmimo atveju siunta grąžinama į CleanFilter sandėlį. Lietuvoje klientams pakartotinai siunčiame nemokamai į paštomatus.

Kitose valstybėse taikomas papildomas siuntimo mokestis.

Prekių priėmimas

Prekių priėmimo momentu laikomas prekių priėmimas iš kurjerio arba atsiėmimas iš paštomato. Atsiimdami siuntą atkreipkite dėmesį į pakuotės būklę. Itin retais atvejais ji gali būti pažeista.  

 

Tokią pakuotę rekomenduojama atidaryti dalyvaujant kurjeriui ir įsitiktinti ar prekės nepažeistos. Paštomato atveju: palikti siuntą paštomate. Nuo prekės priėmimo momento, jos sugadinimo rizika pereina Klientui.

 

Jei prekės sugadintos transportavimo metu, susisiekite su CleanFilter ne vėliau kaip per 5 darbo dienas nuo prekės gavimo dienos. Vėliau pateiktos pretenzijos yra nenagrinėjamos.

 

Mes visada pasiruošę padėti!

Siuntos grąžinimas 30 d. laikotarpyje

Klientas gali grąžinti nepanaudotą prekę per 30 dienų nuo užsakymo pristatymo dienos, nenurodydamas grąžinimo priežasties.

Grąžinimas per paštomatus Lietuvoje yra visiškai nemokamas! Kurjerinės siuntos, kurios netelpa į paštomatus (61x41x36 cm) grąžinamos į CleanFilter sandėlį Lietuvoje siuntėjo sąskataita.
Lietuvos Klientams grąžinama: prekės kaina ir siuntimo išlaidos, jei jos apmokėtos Kliento. Užsienio klientams grąžinama tik prekės kaina.
Grąžinimas į Kliento sąskaitą atliekamas per 10 darbo dienų nuo prekės grįžimo į CleanFilter sandėlį. 
Tačiau prekių kaina gali būti nekompensuota ar grąžinama suma sumažinta, jei:
  • Prekė yra panaudota ar supurvinta.
  • Prekė yra sugadinta: sulamdyta, suplėšyta ar pan.
  • Kitaip pažeista, kai jos nebegalima naudoti pagal paskirtį.
Dėmesio: šis grąžinimo metodas nėra taikomas prekėms, kurios yra gaminamos pagal specialų kliento užsakymą.
Norėdami atlikti grąžinimą susisiekite su mumis ir mes pateiksime grąžinimo informaciją, bei atsiųsime nemokamo grąžinimo per paštomatus lipduką.

Prekių grąžinimas dėl neatitikimų

CleanFilter visada atidžiai seka gamybos ir pakavimo procesus, kad jus pasiektų kokybiškos prekės. Tačiau, jei išskirtiniais atvejais gavote:

  • Sugadintas prekes.
  • Prekes, kurių savybės ar matmenys neatinka nurodytų aprašyme.
  • Mažesnį prekių kiekį nei užsakėte.

Prašome susisiekti su CleanFilter ir mes išspręsime šią situaciją.

Šiuo atveju galite rinktis iš keleto variantų:

  • Pilno išlaidų kompensavimo (prekės kainos ir siuntimo Klientui kainos).
  • Prekės pakeitimo.
  • Dalinio kainos sumažinimo.

CleanFilter kompensuoja tik jūsų sumokėtą sumą. Kompensacijos netaikomos papildomoms išlaidoms, kaip, tačiau neapsiribojant:

  • Prekės persiuntimo kitu adresu.
  • Filtrų keitimo paslaugoms.
  • Neveikimo laikotarpiui.
  • Brangesnės pakeitimo prekės įsigyjimui.

Pretenzijos dėl neatitikimų primamos 5 dienų laikotarpyje nuo prekių gavimo datos.

Visais klausimais prašome kreiptis į CleanFilter, visada rasime jums priimtiną sprendimą!